Monday, May 05, 2008

I'm a little proud of myself

I'm not as out of practice as I thought. I only had to look up one word to get this. (In honesty, though, it was a pretty crucial one.) The Wittenburg Door's Latin Joke of the Day:
Cum Bob expiscit is reciperet fortunam ubi suum patrum aegrum interiit, decrevit invenire mulierem quam fructa sit copiam cum eo.

Ita, uno vespere iit ad tabernam caelibum ubi conspexit pulchrissimam feminam quam visus esset umquam. Nativa pulchritudo feminae exanimavit eum.

"Videor quasi sum modo vulgaris vir," Bob dixit ubi ambulavit ad eam, "sed in septum diebus modo, meus pater interibit, et hereditatem sestertiorum viciens accipiam."

Inculcata, femina ivit ad domum cum eo illo vespere, et, post triduum, noverca eius facta erat.

Feminae sunt tantae intelligentiores quam vires.

How and why I learned Latin to begin with is a story for another time. I had no idea then I'd ever be Catholic.

Daughters Two and Three are studying Latin in their homeschooling. Let's see if they can get this one.

No comments: